? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SALAM PERKENALAN

SALAM PERKENALAN
Faridah Binti Sadek, Sekolah Rendah Agama Bersepadu Daerah Pontian, Jalan Kampung Lama, 82200 Benut, Pontian, Johor. No Tel : 07-6909292

Ahad, 14 Februari 2010

KERTAS KERJA UNTUK KEGIATAN PROGRAM NILAM

KERTAS KERJA
BULAN MEMBACA (NILAM)
SEK.KEB SERI SINARAN TAMPOK



Pendahuluan

Sambutan Bulan Membaca 2009 Pada Setiap Julai Setiap Tahun Sememangnya Amat Bermakna Dan Pss Tidak Terkecuali Untuk Membuat Persiapan Dan Menyambut Seruan Kerajaan Berkaitan Kempen Tersebut. Seperti Mana Yang Diwar-Warkan Di Kaca Televisyen Kempen Bulan Membaca “ Membaca Gaya Wawasan “ Sememangnya Sangat Dinanti-Nantikan Oleh Warga Sksst Amnya Dan Warga Pss Khasnya.

Rasional
Budaya Membaca Memang Patut Dipupuk Dan Ditanam Dikalangan Warga Kita. Membaca Sememangnya Menjadi Satu Kemestian Jika Ingin Mendapatkan Ilmu. Sebagai Rakyat Yang Cintakan Negaranya, Kempen Dan Seruan Kerajaan Tidak Seharusnya Sepi Begitu Sahaja.

Objektif;
1) Merasakan Diri Dihargai Dan Menikmati Erti Kejayaan Yang Sebenar Selepas Bertungkus Lumus Dalam Bidang Yang Mereka Ceburi.
2) Menambahkan Keyakinan Mereka Untuk Menempa Kejayaan Dan Kecemerlangan Di Masa Hadapan
3) Menjadikan Motivasi Supaya Lebih Menghargai Sesuatu Yang Diberi Dan Yang Diperolehi.



Sumber Kewangan;
Tidak Memerlukan Belanja

0 ulasan: